miércoles, 3 de junio de 2015

Instamonth: May


 Haciendo fotos panóramicas en Río de Janeiro / Taking panoramic shots in Rio de Janeiro

Mi perrita Cocó cumplió 3 años / My lovely Coco has turned 3 years old

Nubes en el cielo de Buenos Aires / Clouds in the sky in Buenos Aires 

Fiesta por el 25 de Mayo / National celebration 

Mis entradas para ver el Lago de los Cisnes / My tickets for Swan Lake

Una selfie vieja / An old selfie

Hermoso fin de semana en Buenos Aires / Beautiful weekend in Buenos Aires

Teatro Colón / Colon Teather

Final del Lago de los Cisnes / Swan Lake finale

Atardecer en mi patio / Sunset in my backyard

Mis amigas del trabajo / My lovely friends from work


Remember to follow me on Instagram: @seizeyourstyle


3 comentarios:

  1. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ResponderEliminar
  2. Swan Lake was beautiful!! A dream come true for me :)

    Thanks for your comment dear!

    ResponderEliminar